SALDO CREATOR - SZERZŐDÉS/RENDELÉS NYÍLVÁNTARTÁSI MODUL

 

Vállalkozások részére

 

Az alrendszer jellemzői:

  • Az alrendszer kezeli a vevői és a szállítói rendelés nyilvántartást.
  • Szerződések, ajánlatok, ajánlat kérések, érdeklődések, szerződéstervezetek nyilvántartása prioritási szintenként
  • Lehetőséget van a rendelések devizában történő kezelésére
  • Testre szabható formátum, egyedi paraméterezhetőség a leíró törzs segítségével
  • A rendelés tételek felvihetők kézi billentyűzéssel, etalonból vagy a korábban rögzített előzményekből (pl. szerződéstervezet -> szerződés)
  • Szigorú számadású bizonylatok készítése, igény szerinti példányszámban
  • Eseti és folyamatos (akár éven túli) rendelések nyilvántartása
  • Teljesülések és részteljesülések figyelése, raktári mozgások, számlázás és pénzügyi teljesítések tekintetében
  • A mindenkori készletadatok és a rendelés állománya alapján dinamikus foglaltság kezelést biztosít.

 

Lekérdezések, adatszolgáltatások:

  • Rendelés napló készítése
  • Partnerenkénti kimutatás
  • Termékenkénti kimutatás
  • Határidő szerinti kimutatás

 

Nézze meg többi modulunkat is!

Modulok Önállóan is használható
DOKUMENTUMKEZELŐ MODUL
MENZA MODUL
ÉLELMEZÉSI MODUL  
SZERZŐDÉS/RENDELÉS NYILVÁNTARTÁSI MODUL VÁLLALKOZÁSOKNAK  
KÖTELEZETTSÉG VÁLLALÁS MODUL ÁLLAMHÁZTARTÁSNAK  
PÉNZTÁR MODUL (FŐKÖNYV-PÉNZÜGY MODUL)
BANK MODUL (FŐKÖNYV-PÉNZÜGY MODUL)  
IKTATÁSI MODUL (FŐKÖNYV-PÉNZÜGY MODUL)  
FŐKÖNYVI KÖNYVELÉS (FŐKÖNYV-PÉNZÜGY MODUL)  
HÁZIPÉNZTÁR MODUL
KÉSZLET MODUL
SZÁMLÁZÁSI MODUL
TÁRGYI ESZKÖZ MODUL
KÖLTSÉGFELOSZTÁSI MODUL
BÉR-TB MODUL
VEZETŐI INFORMÁCIÓK MODUL  
KÖLTSÉGVETÉSI TERVEZŐ MODUL ÁLLAMHÁZTARTÁSNAK  

Az integrált rendszer informatikai környezetével kapcsolatban bővebben itt olvashat.

 

Integrált rendszerünkhöz távüzemeltetési szolgáltatás is igénybe vehető!

Kérjen ajánlatot Jelentkezzen szoftverbemutatóra