Informatikai szolgáltatásaink

Saldo Creator - Távüzemeltetés

Szolgáltatásunk keretében lehetősége nyílik rá, hogy Creator rendszerét időtől, és helytől függetlenül mint szolgáltatás vegye igénybe. Használja rendszerét egyszerűen, szabadon, korlátok nélkül!

A rendszer üzemeltetését, és karbantartását teljes egészében a Saldo Zrt. vállalja magára, így ügyfeleinket nem terhelik az informatikai háttér biztosításával, üzemeltetésével kapcsolatos feladatok, és költségek.

A szolgáltatáshoz munkanapokon 8 órás szakmai (pénzügy-számvitel) felügyeletet, valamint 24/7-es (nonstop) informatikai felügyeletet biztosítunk.

A szolgáltatás igénybevételével kiváltható:

  • A központi szerver hardver költsége
  • A kiszolgáló szoftver licencek megvásárlása, és időszaki díjaik fizetése
  • A gerinchálós elhelyezés, és a nagy sávszélességű Internet elérés költségei
  • Az üzemeltetés járulékos költségei (elektromos áram, hardver javítás, stb..)
  • A szakmai, és az informatikai felügyelet rendelkezésre állásának költségei
  • A rendszergazdai szolgáltatások (rendszertelepítés, karbantartás, konfigurálás, frissítés, mentés stb..) költségei.

Felméréseink szerint a távüzemeltetés évi több millió Ft-os megtakarítást jelenthet!

 

Saldo Creator - Jog és verziókövetés

Rendszerünk mindig naprakész az aktuális jogszabályoknak megfelelően, erre a Saldo komplex szaktudása a garancia.

Az új verziók internetes felületről egyszerűen letölthetők, és telepítésük sem időigényes.

Távüzem szolgáltatást igénybe vevő CREATOR és Easyweb ügyfeleink verziófrissítését szakembereink végzik.

Saldo Creator - Távfelügyelet

Egészítse ki Saldo Creator rendszerét a távfelügyeleti szolgáltatással, takarítson meg pénzt, és időt!

Felmerülő problémái gyorsan, helyszíni kiszállás, vagy az adatállomány mozgatása nélkül megoldódnak!

A szolgáltatás, magában foglalja az e-mail-es, telefonos, valamint távoli képernyős segítségnyújtást.

 

Saldo Creator Ügyféltámogatás

Amennyiben szakmai vagy informatikai problémája merül fel a program használata közben, kérheti segítségünket és rövid idő alatt megoldjuk a problémát.

Az informatikai környezetben történő változásokat (új szerver és kliensgépek telepítése, adatbázis váltás, verziófrissítés) illetve hibaelhárításokat is megoldjuk Ön helyett a helyszínen vagy távoli elérés segítségével.